


La gestió del canvi massiu d’entrades en temps de Coronavirus
El tancament de sales de teatre a causa de l’alarma sanitària provocada pel Coronavirus, i la cancel·lació o suspensió de funcions de teatre, concerts i festivals durant aquesta primavera ha buidat les sales, però ha comportat una activitat frenètica de gestió per als...

Confinats, però no aturats: què fer amb la teva empresa cultural durant la quarantena pel Coronavirus?
Diuen que els obstacles, les limitacions i les necessitats aguditzen la creativitat i obliguen a trobar solucions concretes per resoldre problemes específics. Per desgràcia, no se’ns acut cap problema més contundent, pel seu abast i per com d’inesperat ha sigut, que...

El món del teatre exprimeix l’enginy per mantenir la cultura viva enfront el Coronavirus
Propostes teatrals per passar la quarantena gaudint de les arts escèniques des del sofà El brot de Coronavirus i la conseqüent declaració de l’estat d’alarma ha suposat el tancament temporal de les sales de teatre, però no ha aturat l’oferta teatral, més aviat al...

Què pot fer el màrqueting digital cultural per impulsar la teva temporada d’espectacles?
El Departament de Cultura de la Generalitat, a través de l’ICEC, ha publicat una línia de “Subvencions per a la realització de consultories per a empreses o entitats culturals”. En cas que siguis una de les entitats que es beneficien d’aquests ajuts, podem acompanyar-te des de la nostra experiència.

Billy Elliot El Musical arriba a Barcelona amb novetats en el sistema de gestió de venda d’entrades
El fenomen de Billy Elliot El Musical arriba a Barcelona. Després de l’èxit aconseguit a Madrid, amb gairebé 1.000.000 d’espectadors i 1.150 funcions, la producció de SOM Produce començarà funcions el proper 8 d’octubre al Teatre Tívoli de Barcelona. I de nou, SOM Produce ha tornat a confiar amb nosaltres per al servei de sistema de gestió de venda d’entrades i atenció a client.

Els secrets més ben guardats del comprador d’entrades online
Sabies que l’oficina és un dels llocs preferits per comprar tickets online?

Festival de Sitges: un sistema de ticketing per satisfer més de 130.000 espectadors
El bon moment del cinema fantàstic i de ciència ficció és un dels factors que expliquen l’èxit de públic del Festival de Sitges, però no l’únic. Que el certamen hagi superat les 131.000 entrades venudes en l’edició del 2019 també és el resultat d’haver sabut donar opcions per a un públic molt divers, que va des del seguidor fanàtic que participa a la Zombi Walk després de llargues maratons de cinema, fins al visitant puntual que aprofita l’ocasió per visitar Sitges. La diversitat d’opcions del Festival de Sitges es reflecteix, com no podia ser d’una altra manera, en el sistema de gestió d’entrades. Ens en parla l’Àngel Mateos, Responsable de Ticketing de l’International Fantastic Film Festival of Catalonia.

Fins on pot arribar el teatre amb les noves tecnologies?
No hauria d’estranyar-nos l’idil·li que el teatre manté amb les noves tecnologies. Un dels objectius de tota expressió artística és provocar emocions en el públic i, precisament, les últimes innovacions digitals, en integrar-se dins l’espectacle, desencadenen...

Idees d’e-ticketing per a sales de teatre petites
Les sales de teatre petites i alternatives són una mostra vívida de la riquesa i la diversitat artística a Espanya que convé reivindicar, valorar i protegir. El nombre d'aquests espais culturals ha augmentat gradualment en els últims anys. Segons l'últim Anuari...

Rock Fest Barcelona, un festival que aposta per l’experiència personalitzada
Coneix com s’ha consolidat el festival de música Rock Fest Barcelona oferint al públic experiències personalitzades perquè gaudeixi dels seus grups de música preferits.