El tancament de sales de teatre a causa de l’alarma sanitària provocada pel Coronavirus, i la cancel·lació o suspensió de funcions de teatre, concerts i festivals durant aquesta primavera ha buidat les sales, però ha comportat una activitat frenètica de gestió per als promotors culturals, a causa de la petició massiva de canvi d’entrades o de reemborsament del ticket.

En una situació de tanta exigència, mantenir una bona atenció a l’espectador és un desafiament de dimensions sense precedents. Comptar amb una plataforma pròpia de venda d’entrades i un servei personalitzat d’e-ticketing és el que permet donar una resposta àgil i eficient a la demanda dels clients.

Avui en dia, la promoció d’espectacles passa per estar disponible en el major nombre de taquilles online i canals promocionals possible. Però la gestió de tants canals podria ser molt farragosa i ineficient si haguéssim de pujar i actualitzar tota la informació, imatges i ofertes vinculades a cada espectacle a totes i cada una de les botigues online.

Posem com a exemple la situació actual: si el moment que viu el sector cultural ja és complicat, imagineu que haguéssim d’acudir un a un a tots els canals promocionals per tramitar la devolució o el canvi d’entrades dels compradors que van adquirir allà els seus tickets.

Els serveis d’e-ticketing de 4Tickets simplifiquen i agilitzen aquest procés, ja que les plataformes que implementem per als promotors culturals s’integren i coordinen amb tots els canals de venda i canals promocionals, com Ticketmaster, Atrápalo, Teatre Barcelona, Tr3sc, Entradas.com o Taquilla.com. Això fa que des d’un únic software puguem fer modificacions i gestions en tots els aparadors amb els quals comptem a la xarxa.

Gestió de devolucions i canvis ràpida i eficaç

La gestió del canvi i devolució d’entrades que et podem ajudar a implementar des de 4Tickets deriva directament en un estalvi de temps i costos, i un alliberament del personal de la teva empresa cultural, que podrà dedicar-se a tasques més creatives i valuoses. Però també repercuteix en una millor atenció, i més ràpida, a l’espectador.

Aquest és un avantatge competitiu essencial abans, durant i després del Covid-19.

A més, a 4Tickets recolzem els promotors culturals perquè puguin delegar l’atenció al client postvenda. Som especialistes en tot el cicle de vida de qualsevol esdeveniment, partint de la presa de decisions i passant per la sortida a la venda, les accions especials per promoure espectacles i l’anàlisi de resultats. Dins aquest circuit, l’atenció postvenda és un dels apartats que marquen la diferència.

Serveis d’e-ticketing

Mentre ajudem els gestors culturals a la gestió de canvis d’entrada durant la crisi del Covid-19, també estem desenvolupant altres serveis d’e-ticketing i marketing cultural perquè, qual el teló torni a aixecar-se, el sector cultural estigui més preparat que mai. Aquestes són algunes de les millores que et podem ajudar a implementar:

  • Redigitalizació de plànols de recintes, amb l’objectiu d’actualitzar la informació dels aforaments i seguir obtenint una radiografia fidedigna de l’ocupació del teu pati de butaques o de la sala de concerts en temps real.
  • Optimització SEO i analítica: com a experts en el desenvolupament de pàgines web personalitzades per a promotors d’espectacles, volem reforçar l’optimització de les paraules clau i l’avaluació del rendiment web, amb l’objectiu d’atraure més possibles espectadors a la botiga online de tickets.

A 4Tickets seguim innovant per millorar la venda i gestió d’entrades, tal com mereixen els teus projectes i esdeveniments.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies