Les tendències en la compra online canvien constantment

Els espanyols adquirim cada vegada més productes i serveis a través del nostre dispositiu mòbil. El principal motiu és l’accessibilitat a les ofertes, així com la comoditat i el preu. A més, els usuaris acostumen a realitzar les seves compres per a espectacles entre els dijous i els diumenges, dies de més activitat entorn a l’oci.

Segons l’estudi eCommerce d’IAB 2015, els productes més comprats en línia són viatges, oci i cultura. En concret, 7 de cada 10 compradors (69%) adquireix entrades per a espectacles a través d’Internet. A més, el mateix estudi conclou que la majoria dels usuaris prefereixen les pàgines oficials de les ‘botigues’ per realitzar les seves compres.

A 4tickets oferim als promotors una plataforma perquè puguin vendre les seves entrades des de les seves pàgines. A més, adaptem les ‘webs responsive’ als tot els tipus de dispositius mòbils, pantalles i terminals. En aquest sentit, treballem constantment per millorar la comoditat dels usuaris en la compra a través de tots els dispositius.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies