La compra d’entrades marca l’experiència dels compradors

L’èxit d’un espectacle depèn de molts factors, però un dels que més es valoren pels espectadors, és la venda de les entrades; s’avalua si ha estat fàcil o no, i sobretot, si han tingut algun problema tècnic.

L’e-ticketing ha simplificat la forma de comprar les entrades. Fa uns anys les protagonistes per aconseguir una entrada eren les llargues cues; ara el protagonisme li correspon a la venda online, per a la qual només és necessari un dispositiu amb connexió a internet.

Els esdeveniments d’artistes internacionals, o aquells que només se celebren un cop l’any, com el Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Sitges, són els que més peticions de compra d’entrades reben alhora. Per a això, és necessari comptar amb una plataforma de ticketing que tingui la suficient capacitat per rebre milers de peticions al moment, i que no falli en els moments importants. És el cas de 4Tickets, que disposa d’un sistema amb una gran concurrència.

Els principals consells perquè sigui un èxit destaquen per la capacitat tècnica del servei i que no falli en els moments clau, un servei tècnic disponible els 365 dies de l’any en què una persona s’encarrega del projecte i especialment, la personalització i configuració de tot el servei de ticketing. Totes elles, totalment preparades i acostumades a aquest tipus d’esdeveniments, permeten als promotors assegurar que el dia de la venda de les entrades no hi hagi cap problema, i tot funcioni a la perfecció.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies