Ticketing solutions - 4tickets

Història i filosofia

La nostra història s’inicia l’any 2011 quan vam començar a proporcionar el servei d’e-ticketing, ticketing solutions i marketing cultural per a empreses dedicades als esdeveniments. Vam néixer amb la voluntat de donar un servei innovador, eficient i capdavanter a la venda d’entrades amb un sistema reconegut que utilitza l’última tecnologia.

 

4Tickets es va crear per un equip de professionals experimentats en el món de l’espectacle, del ticketing i del desenvolupament informàtic per oferir un servei òptim, sempre adaptat a les necessitats del client. Per aconseguir-ho creiem amb un tracte personalitzat, on el més important siguis tu.

Qualitat i excel·lència: La tecnologia que utilitzem ens permet donar el millor servei òptim al client.

Tracte personalitzat. Creiem que la millor manera que les coses surtin bé és donar un tracte proper. Disposem d’un ampli equip de gestors per resoldre i acompanyar “a tota hora”, les teves necessitats operatives i de negoci.

A 4Tickets volem guanyar-hi tots, per això ens basem en una filosofia win win:

– Oferim preus ajustats i competitius amb una plataforma potent que permet acollir tot tipus d’esdeveniments, sense importar l’aforament.

Sense inversió inicial per llicències, ni manteniment ni actualitzacions de la plataforma.

– El client decideix el cost que vol posar als costos de gestió al comprador, i sempre es podrà recuperar el cost del ticketing.

Han confiat en nosaltres

Aquests són alguns dels clients que ens han ajudat a posicionar-nos com una de les empreses de referència en el món del ticketing.

FAQs

Venent a tots els canals alhora, hi ha risc de vendre les entrades dues vegades?

No, ja que tots els canals de venda utilitzen la mateixa base de dades online per a conèixer les disponibilitats.

En quin termini tindré disponible un informe amb les meves vendes?

Des del moment en què les entrades estiguin a la venda podràs accedir a la nostra aplicació web en qualsevol lloc i tindràs accés als teus informes de vendes.

M'agradaria dividir el meu aforament en diferents zones, és possible?

La nostra potent eina de creació d’aforaments et permetrà crear distribucions de butaques sigui quina sigui la seva configuració. Des d’una petita sala de teatre fins a un gran estadi. Els nostres aforaments disposen d’un nombre il·limitat de zones per adaptar-se perfectament a les teves necessitats.

Podem obrir o tancar els canals de venda de forma immediata, sense necessitat de trucar a 4Tickets?

Ens encarregarem d’instal·lar el programari necessari i fer-te una formació bàsica perquè tu mateix puguis, en qualsevol moment, obrir o tancar els canals que desitgis.

Necessitem línies de comunicació especials per accedir als servidors?

No, només un ordinador amb connexió a internet de qualsevol tipus: ADSL, Satèl·lit, 3G, 4G …

Podem perdre les dades si s'espatlla l'ordinador de taquilla?

No, totes les dades estan emmagatzemades al nostre servidor i es descarreguen en els teus equips tal com les necessitis.

Quants usuaris podem tenir?

Podeu tenir tants usuaris com siguin necessaris, amb els seus permisos corresponents.

Quant temps trigo a obrir la venda d'un nou esdeveniment?

La programació d’un nou esdeveniment és ràpida i simple per permetre tenir la venda oberta en molt poc temps. A més, amb el nostre servei d’atenció tècnica estem a la teva disposició per a qualsevol problema que pogués sorgir.

Puc disposar d'altres canals promocionals amb el mateix aforament?

Amb el nostre servei pots disposar de 40 canals promocionals on-line, sense necessitat de bloquejos.

4Tickets | C/Teodora Lamadrid 5, ent. 2º , 08022 Barcelona | M. hola@4tickets.cat

Avís legal · Copyright

 

 

 

 

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies